آشنایی با انواع ساک و مزیت های آن
نوشته شده توسط : شرکت بازرگانی بارمان

ساک دستی یا ساک خرید چیست

ساک دستی یا کیف خرید با متریال مختلف تولید می‌شود. خرید ساک دستی چندین سال است که به عنوان یک وسیله پرکاربرد برای استفاده روزانه کاربرد دارد. این محصول چند سالی است که به عنوان یک وسیله تبلیغاتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. بسیاری از شرکت ها برای برند سازی از این نوع روش تبلیغاتی استفاده می‌کنند. باید بدانید که هیچ تفاوتی بین ساک دستی یا ساک خرید وجود ندارد.



 

ساک دستی پارچه ای

 

در تولید این نوع ساک دستی از پارچه سوزنی استفاده می شود. پارچه ها در رنگ های متنوع موجود می باشد و چاپ روی ساک دستی پارچه ای بصورت چاپ سیلک است که می توان تک رنگ، دو رنگ و … چاپ کرد. این نوع ساک هم بصورت فلت دسته موزی و هم بصورت عطف دار دسته زنبیلی تولید می شود. مزیت این نوع ساک دستی، ماندگاری بالای آن است که این امکان را به مشتری می دهد تا مدتها از آن استفاده کند.

 

ساک دستی پلاستیکی 


ساک دستی پلاستیکی همان نایلون تبلیغاتی و نایلکس می باشد. این محصول در اکثر فروشگاه ها، بوتیک ها و نوع ارزان آن در سوپرمارکت ها مورد استفاده قرار می گیرد. چاپ نایلون تبلیغاتی بر روی نایلون مشکی و سفید در رنگ چاپ های متنوع امکان پذیر است.

انواع نایلون ها عبارتند از: دسته موزی / دسته تقویت / دسته بند دار. این نوع ساک دستی ارزان ترین نوع ساک دستی می باشد که بسیار مقرون به صرفه است.

 

ساک دستی کاغذی


 برای مقاومت بخشیدن به ساک دستی معمولا از روکش های سلفون استفاده می شود و اگر روکش نشود می توان از کاغذ ضخیم استفاده شود. برتری ساک دستی کاغذی به مابقی جنس ها، قابلیت چاپ کامل در تمام قسمت های ساک دستی می باشد و می توان حتی به صورت تمام رنگی هر طرح و رنگ دلخواه را روی آن چاپ کرد.

 

نکات کاربردی برای استفاده از ساک دستی


ابعاد ساک دستی باید با اندازه محصول مورد نظر که برای آن ساک دستی خریداری می شود، تناسب داشته باشد. ارائه محصول درون ساک دستی زیبا و شکیل است که اندازه باشد. نه خیلی بزرگ و نه خیلی کوچک!

نکته بعدی توجه به طرح چاپ شده بر روی ساک دستی است.

 

آدرس

تهران، خیابان پاسداران، نبش کوهستان دوم، پلاک ۵۹۰، طبقه دوم واحد ۲
 تلفن: ۲۲۵۷۸۴۶۵-۰۲۱ _ ۲۲۵۷۸۴۶۶-۰۲۱
 فکس: 22578465

ایمیل: info@danaplastiranian.com

آدرس سایت : https://danaplastiranian.com/





:: برچسب‌ها: ساک دستی , کاغذ ضخیم , روکش های سلفون , نایلون تبلیغاتی , دسته زنبیلی ,
:: بازدید از این مطلب : 313
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: